divendres, 29 de gener del 2010

Enquesta sobre el patinatge artístic



Estic realitzant una enquesta per saber el grau del coneixement de la meva afició entre els amics i visitants del meu blog.
Us agrairia que quan tingueu un moment contestessiu la meva enquesta. Cliqueu a l'enllaç.

En aquesta enquesta he pogut veure que la gent no coneix gaire bé aquest esport. La meva enquesta anava dirigida a tothom que vulgués participar contestant aquestes preguntes. No he tingut gaire éxit, ja que només m'han contestat tres persones. Puc arribar a entendre que és un esport desconegut entre la gent, ja que he vist que les respostes que m'han contestat algunes d'elles eren de desconeixement d'aquest esport. El patinatge artístic realment és un esport reconegut mundialment i és molt complex, ja que les seves piruetes i giravols han de ser perfectes per obtenir bones puntuacions i poder passar d'una categoria a l'altra.


-La pregunta que havia formulat a l'enquesta era que a dins al patinatge artístic existeixen diferentes categories, i les respostes com podem apreciar és que quasi bé la meitat diu no ho sé, un quart diu que no i l'altra mitja part diu que si.
 

      

  Imatge de categoria de competició


- La meva pregunta era si es tenia que portar una vestimenta especial. La resposta seria que si. En aquest cas ens podem adonar que quasi bé la meitat diu que no és necessari; un 0% diu queés té de posar un mallot i les competicions i el que queda diu que es necessita mallot a les competicions.







                         Vestuari de una patinadora

 - La meva pregunta era si el patinatge artístic beneficia la salut. Crec que tot l'esport la beneficia. Dels tres que m'han contestat un m'ha dit molt, un altre poc i lun altre res.


                         Grup de nenes fent escalfament

  -La meva pregunta és en quina superfície es realitza el patinatge artístic?. Les tres respostes obtingudes són correctes, és poden realitzar en parquet o en terrasso.


 
Pista de Terrasso

-Aquest gràfic senyala les tres enquestes contestades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada